کوکتل anti ox فیوژن
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1402
نظرات

توضیحات کاربردی این محصول :

کوکتل مزوتراپی  anti ox فیوژن یکی از کوکتل های جدید برند فیوژن می باشد که ساخت کشور اسپانیا می باشد و بیار قوی می باشد طور که رادیکال های آزاد فتو ایجینگ و هیپرپیگمنتاسیون را هدف قرار می دهد.کوکتل anti ox فیوژن یک کوکتل چند کاره می باشد که برای جوانسازی ، ضد لک ، روشن کننده ی رنگ پوست و همچنین در آبرسانی پوست نیز نقش دارد. عبارت anti ox به معنای تقویت کننده دفاع از آنتی اکسیدان می باشد که به طور موثر در مقابل فشار اکسیداتیو محافظت می شود. توجه داشته باشید که این محصول بر پایه ی سوپراکسید دیسموتاز که یک آنزیم موجود در تمام سلول های زنده می باشد ساخته شده است ، این مولکول علاوه بر بازسازی بافت و التهابات پوستی سدی نیز در برابر چین و چروک های پوستی نیز می باشد و لازم به ذکر می باشد که این آنزیم ماده ای می باشد که واکنش های شیمیایی بدن را تسریع می بخشد. وجود ویتامین C و گلوتاتیون در کوکتل anti ox فیوژن که هر دو آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشند موجب کاهش پیگمنت و افزایش سطح کلاژن می شود.

همچنین لازم به ذکر می باشد که وجود پیروات سدیم در ترکیبات این محصول سبب منبع انرژی برای متابولیم سلولی می شود و همچنین در سنتز کلاژن نیز نقش دارد.

 

جوانسازی پوست صورت با فرایند مزوتراپی

فرایند مزوتراپی یکی از روش هایی می باشد که با استفاده از این فرایند می توانید در ترمیم و مراقبت از پوست خود نقش داشته باشید.توجه داشته باشید که تمامی مواد های موجود در کوکتل های مزوتراپی مواد موارد نیاز برای پوست می باشد و به دلیل اینکه این مواد به پوست تزریق می شوند و وارد خون شخص بیمار نمی شود هیچ گونه عوارضی برای شخص بیمار ندارد.

و در انتها توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین مزایای مزوتراپی نسبت به جراحی غیر تهاجمی بودن این روش می باشد و توجه داشته باشید که در فرایند مزوتراپی هیچ گونه جای زخمی باقی نمی ماند پس عملا هیچ گونه عوارضی برای شخص بیمار ندارد و با استفاده از مزوتراپی فیوژن می توانید بدون عوارض حانبی مواد مورد مغذی مورد نیاز پوست خود را تامین نمایید.

روش ها و نحوه ی استفاده از کوکتل anti ox فیوژن

برای استفاده از این محصول می توانید از روش ها و راه های : الکتروپریشن، فرکشنال مزو، مزو و مزونیدلینگ استفاده نمایید.

 

کاربرد کوکتل فیوژن برای پوست صورت چیست؟

از کاربرد و ویژگی های این محصول برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جوان‌ سازی پوست
  • کاهش چین ‌و‌ چروک های پوست
  • بازسازی بافت پوست
  • جلوگیری از التهابات پوستی

 

مواد فعال تشکیل دهنده ی کوکتل فیوژن چیست؟

  • Superoxide dismutase
  • ویتامین سی
  • گلوتاتیون
  • Sodium pyruvate

 

گلوتاتیون چیست؟

گلوتاتیون مهم ترین پروتئین هایی می باشد که برای سالم ماندن بدن بسیار حائز اهمیت است و وجود آن سبب جلوگیری از انواع بیماری ها در بدن می شود ، همچنین راز جلوگیری از پیری استفاده از این پروتئین می باشد و توجه داشته باشید که گلوتاتیون می تواند سیستم دفاعی بدن را بهبود ببخشد و از بروز بیماری هایی نظیر : سرطان و بیماری های قلبی پیشگیری کند.همچنین این ماده بیشتر برای اینکه در کاهش ملانین پوست نقش دارد و سبب سفید تر شدن رنگ پوست می باشد معروف شده است و بیشتر مردم گلوتاتیون را به عنوان ماده ای برای کاهش ملانین میشناسند که در انتها منجر به سفیدی رنگ پوست می شود.

در انتها توجه داشته باشید که از گلوتاتیون در ساخت کرم ها و قرص های سفید کننده ی پوست استفاده می شود.

 

کاربرد گلوتاتیون برای پوست چیست؟

محققان و دانشمندان دریافته اند که گلوتاتیون علاوه بر اینکه سبب روشن شدن رنگ پوست می شود در بهبود زخم ها ، جوش ها و جراحات سطحی نیز کاربرد دارد. همچنین لازم به ذکر می باشد که این ماده به دلیل اینکه رنگ پوست را یکسان و یک دست می کند سبب محو کردن لک های پوستی و چین و چروک های پوستی نیز می شود. ( البته توجه داشته باشید که این ماده به تنهایی نمی تواند تمامی لک های پوستی را از بین ببرد اما مصرف طولانی مدت از گلوتاتیون سبب می شود که وضوح لک های پوستی به شکل چشم گیری کاهش پیدا کند )

در انتها توجه داشته باشید که استفاده ی مدام از گلوتاتیون سبب روشن سازی و سالم سازی پوست می شود اما نکته ی قابل توجه این است که استفاده از گلوتاتیون به گذشت زمان و استفاده ی مداوم نیاز دارد .

خواص ویتامین C برای پوست

ویتامین C برای پوست و سلامت انسان بسیار کاربرد دارد ، توجه داشته باشید که از این ویتامین می توانید علاوه بر استفاده ی خوراکی استفاده ی موضعی نیز کنید ( در خیلی از محصولات آرایشی و بهداشتی ویتامین سی وجود دارد ). همچنین ویتامین C سبب تحریک کلاژن پوست می شود که در انتها منجر به  محافظت پوست از عوامل بیماری زا و آسیب زا می شود.

 

·         بهبود جای زخم و سوختگی ها با ویتامین C :

ویتامین C سبب تسریع زخم می شود و آنتی اکسیدان های موجود در این ویتامین در درمان جای سوختگی نیز کاربرد دارد.

 

·         درمان آفتاب سوختگی با ویتامین C :

ویتامین C به صورت موضعی در محصولات آرایشی موجود می باشد و دارای آنتی اکسیدان هایی می باشد که سبب کلاژن سازی پوست می شود و در درمان آفتاب سوختگی نیز نقش دارد.

 

·         کلاژن سازی پوست توسط ویتامین C :

ویتامین C یکی از مهم ترین ماده برای ساخت هیدوکسیپرولین و هیدروکسی‌ لایزین می باشد و لازم به ذکر می باشد که بدن ما برای تولید کلاژن به این دو ماده نیاز دارد ، همچنین این دو ماده موجب سفت شدن و ارتجاعی شدن پوست صورت می شود.

 

·         ویتامین C و محافظت آن از رنگ پوست :

ویتامین C سبب کمرنگ شدن کک و مک های صورت می شود و در کمرنگ و بهبود نشانه های پیری پوست نقش دارد پس در انتها منجر به لطافت ، روشنی و جوانسازی پوست می شود.

·         بهبود بافت پوست با ویتامین C :

استفاده از ویتامین C در محصولات آرایشی و بهداشتی باعث افزایش ساخت الاستین می‌ شود و الاستین موجب ایجاد ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌ های پوستی می‌ شود.

 

کلام آخر

در انتها قابل ذکر می باشد که کوکتل anti ox فیوژن یکی از محصولات فوق العاده برای جوانسازی پوست ، کاهش التهابات پوستی و کاهش چین و چروک های پوستی می باشد بطور کلی میتوان اشاره کرد که یکی از مواردی که سبب چین و چروک های پوستی می شود کم آبی و کمبود رطوبت پوست می باشد که در همه ی افراد در سن بالا اتفاق می افتد و با استفاده از این محصول خارق العاده می توانید به حفظ رطوبت پوست خود کمک  کنید.همچنین در انتها توجه داشته باشید که وجود گلوتاتیون در این محصول سبب سفید شدن پوست و از بین رفتن لک های پوستی می شود همچنین در بهبود سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بیماری های قلبی و سرطان نقش دارد و شایان ذکر می باشد که وجود ویتامین سی نیز سبب کلاژن سازی و بهبود رنگ پوست صورت نیز می شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 121
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود